Психологічна служба
ДПТНЗ " Гніванський професійний ліцей імені двічі Героя Радянського Союзу Р. Я. Малиновського"
Психологічна служба
Психологічна служба навчального закладу у своїй
діяльності керується Конституцією України (254к/96 - ВР), Законами України «Про
освіту» (1060-12), «Про професійно-технічну освіту»(103 /98-ВР), Положенням про
психологічну службу системи освіти України та іншими нормативно-правовими актами.
Основні
напрямки діяльності психологічної служби:
•
консультативно - методична допомога всім учасникам
навчально -виховного процесу з питань навчання, виховання і розвитку учнів;
•
просвітницько-пропагандистська робота з підвищення
психологічної культури педагогічних працівників, учнів, батьків;
•
превентивне виховання, метою якого є формування в
учнів орієнтації на здоровий спосіб життя; захист психічного здоров'я; профілактика
алкоголізму, наркоманії, ВІЛ-інфекції і злочинності.
Соціальний
педагог працює з усіма учасниками
навчально - виховного процесу.
Діяльність психологічної служби навчального закладу
здійснюється відповідно до річного та місячних планів роботи
соціального педагога, який затверджується керівником навчального закладу і
погоджується з методистом-психологом НМЦ ПТО у Вінницькій області, і
спрямована на реалізацію методичної проблеми методичного об'єднання
соціальних педагогів та практичних
психологів ПТНЗ Вінницької
області.
Основні напрямки роботи соціального педагога Гніванського
професійного ліцею базуються на
підвищенні рівня організації навчально-виховного процесу в навчальному закладі,
забезпеченні всебічного особистісного й
інтелектуального розвитку, створенні умов для формування в учнів мотивації до
самовиховання і саморозвитку.
Методом консультування, діагностики, психопрофілактики,
психологічної просвіти надається допомога учням, майстрам в/н, класним
керівникам, батькам у вирішенні питання навчання та виховання.
Соціальний педагог дотримується педагогічної етики та Етичного Кодексу
товариства соціальних педагогів та психологів, поважає гідність учнів. Сприяє
формуванню соціально - педагогічної культури учнів та педагогічних працівників.
Пріоритетними напрямками роботи є діагностична робота, корекційна
робота, просвітницька робота з учнівським та інженерно-педагогічним колективом,
батьками із роз’яснення актуальних проблем та методів соціальної педагогіки,
удосконалення науково-методичної роботи щодо підвищення професійного рівня.
Коментарі
Дописати коментар